A story about what i do in these whole life.. 1984 -

Azam 1430M / 2009



Alhamdulillah, syukur kita masih dipanjangkan umur sehingga tahun baru nih. Tapi sempat tak kita sampai ke tahun yang akan datang dan seterusnya?? Allah saja yang tahu...

Actually, azam awal2 jer kita niat. Bila dah kat tengah dah tak terbuat dah. Ntah2 dah tak ingat dah..

Tapi aku berniat semoga Allah tetapkan hati serta iman ni utk azam aku yang baru nih.. Umur pun dah meningkat. Alam perkahwinan akan menjelang, lepas tu alam bapa, lepas tu alam akhirat. Aduh, serius aku tak ready nih..

Anyway, inilah azam aku untuk tahun 1430M / 2009 nih:
  1. Sembahyang cukup 5 waktu...

  2. no more "maria ozawa" film dan sewaktu dengannya.. (30 hari amalan tak di terima wei)..

  3. pas solat mesti ngaji, at least 1 muka surat pun jadi la...

  4. belanja berhemat

  5. ganti caci maki ngan takbir

  6. elakkan buat dosa ngan org, Allah apatah lagi...
rasenya, itu jer azam aku tahun nih.. banyak2 nanti tak terbuat lak...

Moga tahun ni, di murahkan rezeki, di panjangkan umur, mendapat kemudahan dalam hidup serta di pelihara dari perbuatan yang keji dan mungkar.. Amin...

2 komen:

Anonymous said...

wahhh...bagus banget AZAM 2009 kamu!
insyaallah..buleh lakukann... - ore unikl

b®e4kE®84 said...

ya..
thanks...

Post a Comment