A story about what i do in these whole life.. 1984 -

UiTM Job Vacancy 2009


salam...

well, ramai kengkawan yang minta sy tolong inform diorg klu2 ader open vacancy kat uitm. Saya dah message sumer org, klu ader saper yang tak dapat sila bgtau email no phone korang ok...

anyway, utk pengambilan 2009, jawatan telah dibuka...

sila lawat web berikut

Mohon Jawatan || Senarai Jawatan

tarikh tutup: 2 Mac 2009

saya, doakan, anda berjaya dalam temuduga...

just utk inform, mohon skang tapi mungkin panggil interview (klu terpilih) 6 bulan akan datang base on my exp...

2 komen:

Anonymous said...

askum...hye saya anis..klau ader jawatan kosong as a lecturer ker kt uitm sila bgtau saya yerk..sila msg sy boleh kan.nih no phone saya 019-9770931

yanmaneee said...

jordan 12
fitflop
nike x off white
timberland outlet
golden goose
yeezy
paul george shoes
hermes handbags
kd shoes
kobe shoes

Post a Comment