A story about what i do in these whole life.. 1984 -

Sate Kajang Hj Samuri

Sate Kajang Hj. Sahmuri, banyak cawangan dia nih. Ni saya try yang dekat PKNS Shah Alam, depan bus stop tuh.

Well review kali ni simple ser... TAK SEDAP... Tapi korang jangan terpedaya, mungkin tekak saya ngan tunang jer yang rase cam tu.

Pekerja dia (tak ingat nama) giler kerek, pelanggan tanya baik, korang jawab la baik. Ni macam malas jer nak keje, gasak nak duduk kat depan tu jer. Cashier dier comel.

Bab sate ni, tak tau la dia bakar betul ker tak, nampak pucat jer. Tebal memang tebal, tapi tengok plak harga dia. 1 cucuk 60 sen. Kat pasar, 1 cucuk 30 sen. Kalau 2 cucuk tu digabungkan sama besar ngan sate korang.. Lagi satu, potong tebal2, puas mengunyah, tapi rase tak der, sebab bila tebal, rempah susah nak serap masuk. Tu rase cam makan daging biasa jer.

Tempat agak sempit. Tapi selesa.

Keadaan sebelom - sedang - selepas. Budak ni makan sorang...

4 komen:

Anonymous said...

habis gak? ehehehe... - k.yanz

b®e4kE®84 said...

bukan saya yang makan..
budak tu yang makan sampai abih...
saya tukang amik gambar jer...
huhuu

Anonymous said...

hahhaa..bai kene buli ngan ko la ni ek? yer ker wannnn.... huhu...

b®e4kE®84 said...

kadang jer, biasa dia yang buli saya....

Post a Comment