A story about what i do in these whole life.. 1984 -

Investment 6 tahun

Salam….

Anda ada saving setiap bulan?? Berapa?? Ader target nak buat aper2 tak 6 tahun dari sekarang.Nak pi vacation ker, nak beli kereta ker, umah ker...

Ini yang saya boleh katakan..

Simpan RM1200 / SETAHUN (kira sebulan RM100) untuk tempoh 6 tahun.

Jumlah simpanan menjadi RM7200 betul??

Sekarang, bank akan beri anda sebanyak RM6000 sebagai bonus…(saper nak bagi beb...)

Jumlah duit simpan sebanyak RM7200 sekarang menjadi RM13 200

Menarikkan, saya akan bercerita panjang berjela apa yang saya faham dengan skim ini…

Btw, anda akan mendapat insuran sebanyak 30 kali simpanan anda tu…

Maknanya, simpan RM1200, insuran sebanyak RM1200 x 30 = RM36000

p/s: ni duit simpan sendri tau, bukan suh cari org bawah (MLM)…

4 komen:

Half-Blood Maleh said...

aku berminat gak nih...nanti apa2 aku akan roger ko...hehe..future investment ni weih..;)

ms.noredayu said...

bisness ape ni....story sikit lah...

b®e4kE®84 said...

cantek..maleh nanti aku jumpa ko...
yang ko plak ayue, nanti kita kuar bual2..
citer sini tak nampak..
aku pun tengah buat post pasal benda nih...

need to know... said...

cam menarik bunyinye...6tahun je ker?naper smpn 100 jek..rm200 xleh ker?rply ek..nk tau gak..

Post a Comment