A story about what i do in these whole life.. 1984 -

Test Your Stress Level

rasenya dah ader org lain post benda ni, tak sure plak original source dari mana.. saya dapat kat email. Saje nak share dengan korang...

Tengok gambar kat bawah nih...




Actually gambar2 tu tak bergerak pun...
Klu korang tengok gambar tu bergerak itu tandanya korang stress..
Perlahan atau laju pergerakan itu menandakan tahap stress korang...
Bukan tak boleh stress, tapi ader kadarnya...
So lepas ni rajin2 la ukur stress masing2 yer...

Credit pd ChePAh Parut Buntaq (sebab ko yang forward email tu kat aku)

3 komen:

Half-Blood Maleh said...

maknanya aku stresslah ni ehh??aku nengok gerak je..pening plak tetibe..haha

b®e4kE®84 said...

hahahahahah....
boleh tahan gak ko nih...
klu dah sampai tahap pening, parah gak nih...

Anonymous said...

betoi la...mcm gelombang tsunami dah aku tgk ni izwan oiii... hahah... - k.yanzz

Post a Comment