A story about what i do in these whole life.. 1984 -

1TB HDD

Harlu...


Tambahan terakhir kepada rig baru aku. 1TB Seagate HDD.

Erm pasni boleh la copy semua movie2 kat opis ngan kat hdd2 lain tu. Beratus gak la... Tengoknyer tak gak. Tak menyempat la... Wei klu korang nak copy movie, dtg umah la, bawa hdd masing2..

Memandangkan capasiti hdd nih besaq sangat. So aku dah partitionkan dia kepada beberapa bahagian.

Seperti yang di rancang. Rig baru aku di sokong Windows 7. Overall ok la klu nak banding ngan vista tu. Directx 11. Tapi tak nampak la perbezaan dia. Review kat web pun kurang. Rasenya ni still directx 10 cuma rename jer kot... Bill Gate, citer la skit..



Syukur, dapat gak aku build rig yang aku idamkan, Berkat menabung. Korang pun start menabung la yer...

2 komen:

Mrs Nurul said...

berapa besar kapasiti die??

b®e4kE®84 said...

erm, dalam 970GB

Post a Comment