A story about what i do in these whole life.. 1984 -

Bilik di masuki Cik Ti&%$

Ni yang paling tak leh handle. Dari celah mana ntah dia mai... Senyap jer...

Kisahnya suatu malam tu, tengah syok layan "Dota", terasa macam diperhati dari lantai. Benda tu warna hitam, agak besar. Erk...kacau nih.. So, tanpa berlengah serta berhati, saya bangun pelan2, angkat kaki slow2 jer... Sampai kat luar member tanya, "Ko aper hal". Saya jawab "ader benda dtg melawat.."
Kejadian kejar-mengejar berlaku. Plastik itam, bakul baju dan ridset semua digunakan secara integrasi. Setelah hampir 20 minit terpekik terlolong. Akhirnya tangkapan berjaya...

Ikuti kisah selanjutnya...



Yeh tangkapan berjaya. Shiot, bakul baju aku tuh... Haram sungguh ....




Amik ko.... Rasakan air dari Syabas tu.


Hahahaha, lepas ni kita wat sup.... Caya la Sop....(basuh bakul baju aku tu..)

Ader saper2 nak minta kitorg tangkap. Ring me... heheheh...

2 komen:

ida meszaida said...

weh...penderaan...huhu..
tp aku mcm tak leh bayangkan muke ko mcm mane time tuh...
nk pggil kucing ko takut kucing (teringt kejadian kt umah shila..secara otomatiknyerrr wan angkat kaki ats sofa..hahaha...aku mmg gile hati time nih!!!)
tp xtaulah klu ko da tak takut kucing..hehe
sape yg jd hero cik ti nih???
ko ke abg ucop??? :p

b®e4kE®84 said...

hahahaha....
kill kill...die...die...
hahahaha....

Post a Comment